середу, 15 травня 2013 р.

"Мамо моя рідна і єдина! Ластівко добра і теплоти"

Моя мати найкраща! І я люблю її дуже-дуже! Я хочу, щоб ці слова звучали не тільки в свято Матері, а й кожного дня. Тому що кожен мій день – це день моєї мами. Тому що маму ніщо і ніхто не замінить. Поспішайте сказати своїй матері слова любові і вдячності, хоча б сьогодні, у свято Матері, яке ми святкуємо кожної другої неділі травня.
 
Працівниками культурно-освітнього комплексу с. Біла було підготовлено і проведено свято матері "Мамо моя рідна і єдина! Ластівко добра і теплоти". Піснями, танцями, словами поезії прославлялась найрідніша людина для кожного з нас - дорога матуся.

























До свята матері було приурочено презентації робіт членів любительського клубу "Натхнення"  
"В подарунок матусі" 

Немає коментарів:

Дописати коментар